städa garderoben..

Heej!

blev en mycket trevlig kväll hemma hos amanda igår.
vi åt och sen satt vi mest och prata o skratta hela kvällen :)
blev tyvärr inga bilder :/

idag har jag bara sovit, vart uppe nångång bara och ätit. sen gick jag upp vid halv 6 och duscha och åt med min morbror och mina kusiner.
Så nu är jag super pigg och för någon timme sen kom jag på att jag skulle rensa och fixa min garderob och vika allt oså :p
och jag har aldrig märkt det förut men jag har jävligt mycket kläder :o



drog ut allting på golvet. men det ser inte ut som det är så mycket på bilden, men högen är ungefär 1 meter hög!







efter att jag hade rensa bort en del så blev det såhär mycket kvar..



+ den här med tvätt.


onödigt inlägg men skit samma.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback