22 maj 2010

Heej <3

först vill jag bara säga att idag har jag och min älskling vart tillsammans i 1 år och 2 månader :')
älskar dig <3<3
men han är i göteborg så det suger :(

idag var jag, pappa och cicci i örebro och shoppa.
hitta lite saker:




löparskor 1599:-   Löpex
löparstrumpor 199:- Löpex




nya avslutningsskor eftersom jag ångra mig med dom andra.. 199:- skopunkten



läppstift från Make up store 165:-  kicks
nivea ideal finish foundation 110:- kicks



jag vet, jag är tjock.

ny skolavslutnings klänning efter som jag ångra mig med den andra också.. men den andra jag köpte kommer jag använda i sommar!   199:- gina tricot
rosa skärp 99:- gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback