Lista!

Namn: josefine
Piercingar: öronen o naveln. vill ha i näsan..
Tatueringar: nej
Längd: 161
Skostorlek: 38
Hårfärg: mörkbrunt
Är du kär i någon: aa
Önskar du att du bodde någon annanstans: aa
Tänker du på självmord: ibland..
Tycker andra att du är attraktiv: fråga dom ?
Röker du: nej!
Vilken parfym använder du: Gucci Envy me ♥
Gillar du att tvätta: nej vet inte hur man gör :s
Gillar du Berg-och-Dalbana: hahahaha nej!

SENASTE..
Film du hyrde:
vet inte riktigt, säkert nån skräckfilm eller nå :o
Film du köpte: var länge sen, så jag vet inte
Låten du lyssnade på: chris brown-with you
Låten du hade på hjärnan: vet inte xD
Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på: något på mtv
Personen du tänkte på: älskling

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
ja
Gråtit över en flicka: aa, fast som kompis om ni fattar.. ?
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nej inget seriöst
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: 1

Gånger ditt hjärta brustit: några gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: vet inte :/
Gånger ditt namn varit med i tidningen: jag vet väl inte ?:s
Ärr du har på kroppen: ingen aning

SENASTE..
Bok du läste:
vet inte, säkert nå skiit i skolan
Personen du fick mail av: haha jag vet inte, säkert nå reklam sak som vanligt
Personen du fick brev av: jag vet inte riktigt
Personen du fick sms av: älskling<3<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: torsdags kanske ?
Saken du köpte: kläder igår
Vad har du gjort idag: sovit, duschat, packat o bara suttit här
Var det kul: nej!
Hur tidigt stiger du upp: olika typ varje dag :o
Gillar du att slåss: nej xD
Vad ska du göra idag: åka hem till pappa
Är du seriös: ibland, ibland inte
Vad är du allergisk mot: inget tror jag, eller lite mot mjölk
Var har du ont: huvudet
Använder du hårspray: iaa
Kan du stå på händer: nej xD
Favorit serie: vet inte

Håkan Hellström eller The Ark: ingen hahah
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: aa, fast inte o bara äta :s
Är du glad nu: lite
Var du glad igår: aa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej det tror jag inte
Vad dansar du till: lite allt möjligt
Stockholm är: sveriges huvudstad :s
Göteborg är: sveriges största fjortis stad hahah
Kan du sjunga: nej ahahh!
Mer värt än guld: älskling, familjen och vännerna
Spaghetti eller makaroner: är ju samma sak förutom formen ?
Ett land jag helst vill besöka: thailand



ja, jag har tråkigt xD



satte upp luggen igår.. ville testa hur det var :)

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

vad söt du var i det! :)

2010-02-08 @ 20:12:22
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback