Helgen<3

hejsan

orka inte blogga igår när jag kom hem.

fredag: vanlig skoldag. sluta 14.20 och då gick jag och älskling till badhuset och "simma" xD simma typ 3 längder eller nå :o sen åkte vi hem till honom och såg nån film och mös.

lördag: vi vakna ganska tidigt :o gick upp och kolla busstider. 13.00 tog vi bussen från nora till örebro. gick runt där och så fick vi vänta i evigheter på hans familj och hans brors flickvän som kom till örebro 18.00. då åt vi på Hellas, super gott. sen gick vi till Strike & Co och bowla :D gick väl sådär.. :p kul var det i alla fall :) åkte hem runt 21.00 tror jag.

söndag: alla hjärtans dag! vakna bredvid älskling. mös lite. och vid 11.30 åkte vi in till nora och kolla på ciccis och viktorias innebandy match.. gick ju inte så bra för dom :/ sen åkte vi hem till älskling igen en liten stund. kolla på bilder från när han va liten, sååå söt :') sen kom pappa och hämta mig vid 15.20 :/ packa o städa, sen hem till mamma.

tack för helgen älskling, mår bra av att vara med dig <3


sjuk idag, har lite feber :( bloggar nog inge mer idag!


kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback