seg dag

Hejsan :)

skriver inte så ofta i bloggen längre, tkr inte det är så kul..:p
men ibland vill jag skriva lite, även om det inte är nå intressant, men ingen måste läsa! :)


dagen har gått ganska segt o inge roligt har hänt :(
haha och jag kom på nyss att jag har verkligen jobbat på alla lektioner idag :D
brukar mest sitta o kolla på klockan o inte fatta vad man ska göra, men idag har jag jobbat på:D
stolt! hahah måste fortsätta med de för lektionerna gick mkt snabbare dååe :)
gjorde fysik provet idag också. omprov.. tror jag får G, annars blire inte kul :(
haha och jag är bäst.. vi fick fysik läxa idag o skriva labborationsrapport och jag är redan klar med den :D
och man ska lämna in den om 2 veckor!
första gången jag gör läxorna i tid :)
o efter skolan va jag lite med jocke :)<3 sötaste!
sen bussen hem o så nu sitter jag o lyssnar musik o smsar :)
sen när pappa kommer hem måste jag be snällt om han kan köra in mig till nora.. har glömt o lämna in filmerna som jag och jocke hyrde i lördags.. o dom skulle va inne idag så pappa måste! :D
hahaha..
sen blire väl duschen o sova eller nå :)

puss,  och jag saknar joakim som vanligt :( :D<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback