20.04

Hejsan!♥

förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen!
men jag bryr mig inte om bloggen när jag är med min älskling:)

dagen har i alla fall vart hur bra som helst.. eller aa förutom min huvudvärk..
vi vaknade runt halv 12 av att det var hur varmt som helst!
gick i alla fall upp o åt frukost o sen bada vi i poolen!
kanske kommer upp undervattens bilder någon dag ;)
efter det gick vi in o kolla på scary movie 3, den sög!
sen åt vi grillat o sen bad igen!
sen la vi oss i sängen o mös en stund :)

imorgon blir det örebro med jeanette :)<3

nu blire chips o dipp framför någon film!
hörs!


kram josefine




tack för helgen joakim älskling, saknar dig redan!
älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback