20.47

Hej bloggen!

sov länge idag, gick upp runt tolv, halv ett.
skönt o sova!
skulle ha vart med sara lindell idag men hon kunde inte :/
så det blev o sitta vid datorn i några timmar.
och runt 15.00 kom jag på att jag ville gå till nora och sola xD
haha så jag tog på mig massa kläder och satte i hörlurarna i mobilen och gick.
det var hur skönt som helst!
blir alltid på mycket bättre humör när jag är ute och går själv och lyssnar på musik!
haha tog ungefär 30 min, sen blev det o sola 40 min !
det blev verkligen skit varmt i slutet och brände mig lite på baksidan av låren xD
sen kom pappa och hämta mig o då blev de o åka till ica och köpa chips o cola :D
var verkligen länge sen jag åt chips, och det var hur gott som helst!
just ja, köpte en PEAK PERFORMANCE skid jacka idag!
den är vit o lite grå på armarna!
hoppas bara att den är varm nu :)
får prova den imorgon!
Hoppas joakim kommer hem på dagen imorgon så jag kan va med honom så jag slipper vänta till måndag! :D

aja nu ska jag dricka upp min cola och ska snart sova, är trött :(


kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback