Torsdag

Heej

sjuk idag =(

kan berätta lite om gårdagen =)
min födelsedag..

börja med att jag vakna typ 30 min försent..
gick upp och fixa mig lite oså.
o några minuter innan jag skulle gå till bussen kom pappa och cicci in med presenter oså=D
sen buss till skolan.
orientering direkt på morgonen=(
gick ju bäst för mig o frida;)
tog väl ungefär 1 timme 15 min.
efter de hade vi lååång rast innan so:n =)
då blev de 47:an o mulla ;)
sen so, nå skit i aulan o a-tid.
sluta 15.30.
då blev de o åka hem till ås med jocke o äta o fick lite presenter o sen åka till örebro på fotboll.
ösk-ifk göteborg. 0-0 blev de xD
kom hem vid 23.15.
då blev de o sova.

taaaack för dagen & presenterna alla!!<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: amanda

grattis i efterskott :D<3

2009-09-24 @ 16:19:48
URL: http://amandawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback