Lite om julafton!

Hej :)

igår vare jul afton och jag tänkte  skriva lite om det..

det börja med att jag gick upp vid 8 tror jag ? och börja fixa mig. blev klar ganska snabbt :p
sen öppna jag och  jocke våra julklappar oså :)
sen skulle han hem vid 10 :(
o sen runt 12 så åt vi med pappa o faster.
efter det blev de såklart julklapps öppning :D
haha det är det bästa med julen :p
och runt 3 åkte vi till mamma o då blev de kalle anka :)
hahaha.
sen dirket efter det kom tomten (thomas vare :p ) med några julklappar.
sen tog dom fram alla andra julklappar, och det var många :p
hahah aa sen öppna vi dom o sen satt man där o tråka i några timmar innan jag och cicci gick hem.
då spela vi nå konstigt spel hon fick :)

här är det jag fick :

• platt tv till rummet
• massa choklad
• annat godis
• 1 halsband
• 3 presentkort på gina tricot ( 600:- )
• 1 presentkort på kicks
• sängkläder med hello kitty :p
• 2 kalendrar
• pengar
• småsaker
• örhängen
• nagellack
• något till läpparna
• gucci parfym <3
• puma parfym och duschtvål
• o lite saker tills jag flyttar hemifrån

:)  tack alla <3



sen kommer några från mammas släkt idag också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback