Smink och rengörings produkter!

Tänkte berätta vad jag använder för smink och ansiktsrengörings produkter :)
är väldigt nöjd med min foundation och pudret!
även rengörings produkterna!






Neutrogena visibly clear Daily Scrub!
börjar alltid med att ta bort sminket(om det är kväll)!
använder scruben morgon och kväll!
huden känns mycket renare och fräschare efter!

älskar den!
finns på apoteket och vanliga mataffärer!
vet inte vad den kostar!





Neutrogena visibly clear toner!
efter scruben tar jag en bomulls tuss och har på lite av den här och drar över hela ansiktet.
den ska gå djupt in i porerna och göra rent!
tycker den är bra också!
finns på apoteket och vanliga mataffärer.
vet inte vad den kostar!




Neutrogena visibly clear oil-free moisturiser!
och för att huden inte ska bli torr och äcklig så använder jag den här ansiktskrämen!
super skönt och använda den för den kyler ner lite också tycker jag.
finns på apoteket och vanliga mataffärer.
vet inte vad den kostar!




Foundation: Nivea Natural matt
Har den ljusaste tror jag..
det blir liksom matt och den täcker faktiskt helt okej!
man vill ju inte direkt se ut som en barbie i ansiktet så det är bra att den inte täcker allt!
tror den kostar runt 135:- på kicks :) finns också på ica i nora :o




Puder: Nivea beauté ideal finish
den är jag väldigt nöjd med!
för den håller sig matt hela dagen!
man vill ju inte va glänsig i ansiktet i alla fall ;)
95:- på kicks :) finns också på ica i nora:o





Rouge(solpuder): i.d bareMinerals
för ett tag sen så köpte jag ju i.d bareMinerals start-kit.
Använder det inte så mycket för foundationen och veilen tar slut direkt! :/
men jag brukar ta lite solpuder på kinderna :)
och ibland använder jag concelern när jag måste täcka finnar ;)




Mascara: Extra-Volume collagene +
tycker att den är bra!
blir inte så klumpigt :)
165:- på kicks tror jag :)





Lovar att ingen orka läsa ;)



kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback