Skola imorgon :(

Heejsan!

nu har jag kommit hem från älsklingen!
eller kom hem vid 18 eller nå sånt.
gud va skönt det var och se honom igen<3
vi gjorde väl inte så mycket, åkte till örebro med hans pappa och syster för att köpa en Ipod touch till joakim.
sen har vi bara mysit, pratat o kolla lite på tv oså :)
Älskar dig!!

fick hem mina skor idag också!
dom är snygga tycker jag haha ;)


usch fy o blä, imorgon är det skola!
är verkligen inte taggad för det !
har gått och lagt mig efter 12 hela lovet och sovit ganska länge dom flesta dagarna..
så det kommer nog bli svårt och somna ikväll och gå upp tidigt imorgon :(
vill verkligen inte till skolan!
usch.

aja nu ska jag torka håret och städa upp lite!
skriver imorgon!



kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback