1 januari 2010 :D

GOTT NYTT ÅR :D

vakna runt 12 idag.
har inte gjort nånting sen dess.
skulle vart med frida idag och bytt julklappar men så blev det inte..
ingen orkar vara med mig längre :( samma sak igår fast en annan.
aja, deras val.
senare eller snart blir kanske o gå in till nora o sola och sen gå hem.
annars tar jag bussen som går 16.20 till  nora och går hem bara  :p
det är ju ganska kallt ute.
och ikväll blire o äta pizza med pappa och cicci o kanske kolla nån film eller nå.
orkar inte göra så mycket mer, la mig vid 02.30 igår så är rätt trött.
tror dom flesta är trötta idag :p

kvällen igår var helt okej.
åkte till mina  kusiner vid 18 och va med patrik (kusin) ungefär hela kvällen.
vi satt vid datorn o kolla tv oså :p
sen runt 21 tror jag det var, så åt vi :p
haha sent ju :o
vi fick oxfilé, kyckling, potatisklyftor o massa såser :p
efter det blev de fika= MIN KLADDKAKA! :D
och lite innan 24 gick vi ut och tog fram fyrverkerierna och vid 24 så smällde det som fan och så blev det o skåla dårå ;)
det var bara joakim som fattades! :(
fick ju ingen nyårs kyss :(
<3<3
haha fick i alla fall en puss på kinden och en kram  av albin (kusin) :D
haha sen satt jag med dom vuxna i typ 1 timme och va social o åt godis.
antero (farbror) va ganska så full kan jag säga !
ramla ju nästan ner för trappen och han kunde knappt gå :s
haha och så fatta man inte va han prata om.
alla va nog lite små fulla.. förutom pappa för han skulle köra hem.
åkte och hämta cicci hos mamma vid 01.15 tror jag, sen åkte vi hem och sov.
eller jag satt vid datorn en stund :)



kram josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback