28/12 2009

Heeeej :D

idag blev de örebro med jeanette :p
vi skulle åka med bussen som gick 14.05 men den kom aldrig :o
sen efter 25 min kom det en annan buss som körde oss till hittorp o så stod det en buss och vänta på oss där :s
sjukt läskigt vare o åka från ås till hittorp för han  körde i typ 180km/h :o ahhahaha.
fick åka gratis iaf för bussen aldrig kom :)
sen när vi kom till örebro gick vi direkt till donken o åt :D
länge sen man va där !
sen blev de shoppa, shoppa, shoppa o shoppa :D
hahaha shoppa för ca.1500:- :( så nu är man nästan pank!
sen fika vi och tog bussen till nora 18.40 och stanna vid statiol o sooolaaa :D
skönt vare!
sen kom pappa och hämta mig och nu sitter jag här och tråkar :(
på onsdag blire o åka till farmor i sthlm, men kommer hem på torsdag :)
nyår ska jag fira med jeanette!

nu ska jag lägga upp lite bilder och skriva vad jag köpte :)
hihihi puss

• 2 linnen från h&m 99:-
• 2 linnen från gina tricot 198:-
• svarta tight från gina tricot 99:-
• tröja från gina tricot 99:-
• mjukis byxor från cubus 199:-
• foundation från kicks 135:-
• försenad julklapp till joakim.. 349:-
• försenad julklapp till frida.. 50:-
• försenad julklapp till jeanette.. 27:- tror jag :p
• + lite privata saker och mat


o nu kommer det lite oseriösa bilder jag och jeanette tog igår ;))















o massa ego bilder på mig själv för jag har tråkigt xD



















HAHHAHAHAAH FULASTE!



och josefine saknar sin joakim mest av allt :( <3333333






kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback