fanfanfanfanfanfan..

jag orkar inte med mig själv längre!!!
varför ska jag alltid vara en sån här skithög ?
jag gör bara fel fel fel fel fel hela tiden!
nu måste jag ändra på mig för att jag ska orka leva mer, men det är inte så lätt och bara ändra på sig tyvärr.
men jag ska försöka!
jag ska göra allt för att det ska funka.
fan för mig.
varför varför varför?!
kan någon svara på det?
varför är jag sånhär?
varför kan jag bara inte vara så som jag va förut?
glad hela tiden..
nu är det tvärtom..
bara sur och arg för ingenting.
jag vet att man blir sån när man är tonåring, eller dom flesta blir väl så..
men jag är fan onödigt mycket sur och arg!
fan.
kan inte någon bara ge mig en tablett så jag alltid är glad?
nu och för alltid..
fan va allt skulle vara bra då.
åhhhhhhhhhhhhhhhh jbsgoubgosngsdbgjksgb ksej@£@€@£ kobnoiweng t@$€sdjnkvdjs.
jag är fan psykisk störd.
men det vet nog alla redan.
fiiiiitttaaaa.


och jag vet att alla kommer säga att jag är ute efter uppmärksamhet, men det här är min blogg och jag får skriva vad fan jag vill. och om ni stör er på det så kan ni ju dra åt helvete.
och ingen behöver prata om det här heller..
fråga ingenting tack!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback