Tips

Tänkte lägga ut lite smink(även 1 parfym) produkter som jag tycker om!
Jag vet att jag har gjort det förut, men jag vet inte vad jag ska skriva om annars..
Ge gärna förslag :)




Nivea Beauté Ideal Finish powder: Den här har jag visat förut, men den är verkligen bra tycker jag! Den täcker bra för att vara puder och huden ser mjuk och len ut (iaf ett tag). Det som är dåligt med den är att man måste lägga på mer efter några timmar, men annars är den bra.
95:- på kicks :)




Maybelline New York The Falsies Volum' Express Mascara: Köpte den här mascaran i fredags och har använt den 3 gånger bara, men den är super! Den är bra för mig som har korta ögonfransar, för dom blir verkligen längre! Och man behöver bara dra över ögonfransarna 1 gång och det blir ändå bra!
Jag är verkligen super nöjd med den.
Köpte den på kicks, men vet inte vad den kosta :) men som en vanlig mascara.




Gucci Envy Me: mmmmmmh säger jag bara.. älskar den parfymen, den luktar så underbart gott! fick den av min älskling också :') ♥
Den finns på kicks, men vet inte vad den kostar heller :) tror det var runt 600-700:-.





Ja, det var allt jag hade o tipsa om. Kanske inte så intressant men nu hade jag i alla fall något och göra i några minuter :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback