16.06

Hej <3
hann inte blogga något igår.
tog bussen in till nora 14.35 och gick o köpte loka och vänta på bussen som gick 15.30 till örebro.
joakim var med också :)
vi kom in till örebro vid 16.15 och då gick vi och leta efter Big Slick Tattoo, det var inte så lätt o hitta direkt :p
men efter att vi hade frågat 2 personer efter vägen så hitta vi.
haha och han som pierca mig tyckte att min gamla piercing var jävligt sne :p (visar på en bild sen)
sist tog jag ju på cahara.
efter det gick vi till mcdonald's o åt och sen gick vi o leta efter nån sak som jocke ville se.
sen buss hem o kolla film o sånt.
idag vakna vi vid 09.30, vilket är väldigt tidigt för oss :o
då städa jocke sitt rum sen åkte vi till gymmet o träna.. eller jag kolla väl mest på men heheh..
och nu ska vi snart åka hem till mig så jag kan byta om och sen blir det o fira min moster som har fyllt 40 år!
senare blire väl o bada!! det är ju 30 grader här idag :o äckligt varmt kan jag säga!
det fläktar inte ens kallt när man åker moppe :o
helt sjukt!
hörs senare!
kram josefine

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: japp, jag har iaf på mig min förlovningsring när jag solar, det är ju en annans sak ^^



Dagens fråga: Kissies blogg eller Dessies blogg, vilken är bäst enligt dig? :)

2010-07-03 @ 16:14:52
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback