SÖNDAG! :/

heeej bloggen:)

var några dagar sen jag blogga nu.
har inte haft någon blogglust alls!
haha men nu har jag tråkigt som fan så jag tänkte skriva lite vad som har hänt dom senaste dagarna :)

fredag: åkte till skolan och åt frukost där med frida. 08.10 börja matten och den var hur dryg som helst ! hände verkligen inget! förutom att jag fick tillbaka matte provet.. fick 24 poäng och 27 var VG :( jag som hade hoppats på VG för en gångs skull :/ aja, får hoppas att det går bättre nästa gång! efter matten var det 70 min SO, det var inte heller så kul :s sen idrott, fast jag var inte med pga. halsont. sen teknik. då hade vi redovisning, men jag hann inte redovisa. ska göra det på fredag istället. sen kemi och då fick vi tillbaka proven och jag fick 30 poäng och VG var 35 :( så blev lite depp då också! men ska inte ge upp :) sen sluta vi 14.20 och då skulle jag ha simmat men det var fullt med småbarn så det gick inte o simma! så då åkte jag och älskling hem till honom :) myste lite, åt, kolla på nån film som bara han tyckte om.. vet varför.. ;) skit samma! sen blev de o sova :)<3

lördag:  gick upp vid 11 kanske ? älsklingen duscha och jag fixa mig. sen lite senare gick vi in till gyttorp och köpte lite saker :) sen kolla vi på jönssonligan en stund. och vid 4, 5 så gick vi och laga mat :) hahah. sen kolla vi på year one och den var i alla fall bättre än den vi såg dagen innan! haha :) när den var slut kolla vi på grabben i graven bredvid som gick på tvn.
sen blev de och mysa lite innan pappa kom 23.00  :(

söndag: gick upp 10.15 och duscha! sen har jag bara städat och packa och laga mat :) ska till mamma vid 18.
så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills dess!


Tack för helgen älskling, du betyder mest ♥






kram josefine


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jag får väl pröva den :p

är den dyr? hihi :) <33

2010-02-01 @ 21:06:40
URL: http://amandawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback