17.32

Hejsan !

kom hem för en stund sen.
åkte aldrig och simma, hade så himla ont i magen :(
det är mycket bättre nu.
aja, första lektionen vi hade idag var 100min hemkunskap.
vi gjorde en massa köttfärsrätter oså.
sen hade vi bild, och läraren tyckte faktiskt min bild va fin :D första gången hon säger något snällt till mig.. :o
sen lunchrast o då var jag med min älskling ♥
efter 1 timma och 5 minuter lång rast blev det 40 min SO. då redovisa jag, frida och bea om Leif Eriksson inför hela klassen. gick bra tror jag :) kändes bättre än vad det brukar.. har ju alltid hatat att  prata inför klassen men idag kändes det bra :D
sen olweus o då kolla vi på någon dålig film :o
och sista lektionen var a-tid. gick till friskrivning istället för teater.. hatar teater xD tur att vi byter a-tid nästa vecka!
sen sluta vi 15.30 och då var jag med älskling i typ 5 minuter eller nå tills bussen kom ♥
och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem så han kan skriva på 2 lappar som jag ska lämna in imorgon!
ska ju nämligen till gillersklack nästa torsdag på friluftsdagen .
blir nog nice..

aja kanske skriver något mer senare, beror på om jag kommer på något o skriva om :)

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback