20 april 2010

Heej <3

känner att jag inte skriver här så ofta haha :p
men jag tycker inte att bloggen är så viktig.. tar allt annat först, skriver här när jag känner för det :)

idag var det i alla fall skola.
vakna runt 6 och sen gick jag och jeanette till skolan :D är ju ca. 4 km.
så först var det b-tid, då plugga jag lite till biologi provet oså.
sen idrott och då körde vi brännboll och jogga.. kunde knappt vara med för att jag hade fått skavsår på lilltårna :o
efter det fick man stressa till fysiken och där hände det inget roligt! fysik är aldrig kul!
sen 50 minuters lunch rast, och efter det engelska där det var läxförhör. sen matte och där blev det att sitta och glo på klockan som vanligt.. efter det musik och då lyssna vi på några redovisningar och spela lite gitarr.
sluta 15.15 och då var jag med jocke i typ 10 min sen kom bussen.
nu på eftermiddagen så har jag pluggat biologi!!
och när klockan var typ 17.20 gick jag ner till mamma och så stack vi ut och sprang i ca. 50 min :o!!!
kors i taket säger jag!
men det blir nog fler gånger, vi ska ju vara med på vårruset den 19 maj ;) lär köpa en sport bh också!
hahaha aa det här blev ju ungefär lika intressant som alla andra inlägg ;)
men det kanske finns nån som läser det? vad vet jag. jag bloggar mest för att läsa senare i framtiden och se vad jag gjorde då och hur jag såg ut osv.

nej nu ska jag göra några situps och sen blire duschen!


pusss



hitta en gammal bild på den här datorn.. saknar att vara blond!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback