16/4 2010

Heej :D

nu var det helg igen då.. veckorna går så himla snabbt och jag kan inte fatta att jag snart börjar 9an :o
allt går verkligen för snabbt!
aja det är inget man kan göra någonting åt.

idag vakna jag runt halv 8 (försov mig!) och fixa mig på 7min och sprang till bussen.
hade matte, so, idrott, teknik och kemi.
sluta 14.10 (10 min tidigare!!) och då kom mamma och hennes jobbarkompis och hämta mig och så åkte vi till marieberg.
vi börja med att äta på resturangtorget tror jag det hette, taco buffé. jätte gott verkligen!
sen blev det shoppa !!
dom köpte inte så mkt, typ en varsin bh o typ skor o nån tröja tror jag :p

jag köpte (bara för att frida ville se ;) ):




vita jeans från gina tricot 199:-
svarta tygskor från typ sportex 99:-




3 par spetstrosor från gina tricot 149:-
korta vita leggins som jag ska ha under klänningen jag visa förut i veckan från Rut m.fl. 129:-




grå "mjukisdress" från blu di blu 250:-
rosa tygskor från dinsko 249:-

det var allt :) ♥

nu ska jag snart sova, är så jävla trött och mår inte riktigt bra :/ :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback