usch för dagen!

hejsan!

tänkte skriva lite idag :)


aa dagen börja med att man gick upp och fixa matsäck.
åkte med den senare bussen till skolan och gick direkt med frida till statiol.
sen gick vi upp till torget där vi skulle träffa resten av klassen och 8F kl.08.45.
då åkte vi till mogetorp och gick bergslagsleden tillbaka till skolan.
mer än 1,5 mil :o
tog ju då några timmar!
mina ben är helt döda just nu..
jag och frida hade lite otur för vi gick sist hela vägen och alltid när vi kom fram till rastplatserna där resten av klasserna var så hade dom vilat klart så vi fick inte vila så mycket ;/
och när vi kom fram till nån by eller va de nu var så var jag as glad för jag trodde vi var i pershyttan (inte så långt kvar till skolan därifrån!) så var vi bara i ramshyttan och hade hälften kvar :( usch..
jag tror de tog ungefär 5 timmar och gå :o
det värker sjukt mycket i mina ben..
och när jag och frida kom tillbaka till skolan så satte vi oss på golvet precis vid våra skåp och vänta på bussen xD
och så kom jocke :o :D
var med honom tills bussen kom.
åkte hem o duscha direkt.
och nu sitter jag i min soffa med täcke, kudar o allt och fryser as mycket :(
har till och med mössa på mig :o xD
gör lite läxor oså..:)

puss


nu kommer de lite bilder från dagen :)


några tjejer från klassen :)


petter o frida :p


vet inte vilka..


mina skor blev helt förstörda :((


haha jag & frida gick barfota från pershyttan xD


japp, och nu sitter jag o pluggar lite :p coooola<3


haha kvällens outfit; kofta, tjocka strumpor och "bad hair day" mössa:D
+ en filt och ett täcke :) myspys :)

Kommentarer
Postat av: Jeeessiiica

Vi gick också bergslagsleden...också 1.5mil.

Töötriist. Fast jag, Johanna, Sofie, Sebbe, Wille och Emil och några från G fick gå ännu längre för att Naj vände håll på en skylt så vi gick åt fel håll jättelångt :(

Vi var också sist, USCH!!!

<33

2009-09-09 @ 14:35:53
URL: http://noothingtosay.blogg.se/
Postat av: mysecreti

Låter som en jobbig dag /// http://mysecreti.blogg.se

2009-09-09 @ 19:51:02
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback