Torsdag!

heeeej:D

skola idag dårå.
gick upp vid 6 o fixa mig oså.
07.10 gick jag till bussen.
o buss jäveln kom 10 min försent :@
aja sen hade vi slöjd direkt på morgonen och jag blev klar med min brodering(stavas?) :D
sen 70 min svenska :o satt o läste typ hela tiden :/
efter de vare spanska.. de va kul :D jag o frida hade lite damp, eller va säger du frida? ;)
fett nice för 8b var inte med, så då vare bara 8Eare och jonte från A :)
inte så många.. + att vi hade vikarie ;) blev inte mycket arbete för nån tror jag x)
hahah..
sen lunch.
uusch, efter lunchen vare då so-prov :o kunde inte allt..:/
fick sluta 10 min tidigare iaf :)
sen biologi.. ganska tråkigt :o
o så sluta vi 14.15 :)
då blev de o åka bussen hem :)
ska försöka göra lite läxor nu :(:(
har typ 5 läxor tror jag :o
shit...

kommentera:*

pusshejjjj


Kommentarer
Postat av: Frida

Om vi fortsätter på varje spanska lektion som vi gjorde idag får vi lungt MVG! :D

2009-09-10 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback