bio.

Heej!

hemma nu.
eller kom hem för 50 minuter sen men ändå.
aja vi kom till örebro vid 15.30 o då vare bara 30 min kvar tills allt stängde :o
jag skulle kolla efter ett par skor men hitta inga :/
o så hann vi gå in i några andra affärer också :)
sen gick vi till sf bio o skulle se vilka filmer som gick.
fanns några som verka bra men dom gick så sent..
så de blev Sommaren med Göran :)
har redan sett den 1 gång men ändå :p
vi fick iaf vänta i typ 1 timme och 20 min på att den skulle börja så då gick vi till nån mataffär o köpte godis xD
hahahahahahaha damp.se hade vi där inne...xD
o så vid 18.15 börja bion.
sluta typ 20.00 eller nå.
buss till gyttorp o så va jag kvar hos jocke i typ 1 timme innan pappa kom o hämta mig :)<3
ska nog snart sova :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback