länge sen..

Hej :D

det var länge sen jag skrev :D
eller i måndags med de räknas inte.. xD
jag kommer inte ens ihåg vad jag har gjort sen jag skrev sist :o
haha jag kommer ihåg att jag har vart i göteborg, varit med jocke, köpt ny säng och vart med frida :) ahhaha o de va bara den här veckan xD dåligtminne.se
kan berätta lite om göteborg :)

det var jag, mamma, cicci, irene, ylva och karin som åkte dit!
de börja med att jag gick upp vid 04.00 och duscha, fixa mig oså.
och vid 06.00 åkte vi in till stan och hämta karin och sen direkt till örebro.
vi parkera vid strike & co och gick till tågstationen och satt där och vänta i ca.20 min innan tåget gick; 07.10.
det blev en lång och tråkigt tågresa och vi var framme vid 10.20 och vi var 20 min försenade.
vi gick till nordstan och vi började med fika.
sen vart de shopping helaaaaa dagen :D
jag köpte:

2 par jeans Gina Tricot 798:-
1 tröja Gina Tricot 149:-
2 linnen Bik Bok 198:-
1 väska Missäy 199:-
Strumpor Lindex 99 :-
Troser Lindex 99:-
Bobby's hårsprey Kicks 69:-
Bobby's shampoo Kicks 69:- (tror ja)
Body skrub Kicks 50:-
Plånbok Accent(eller va de heter?) 149:-
Skärp Missäy 79:- eller 99:-
Benvärmare Cubus 129:-

JAG HAR GLÖMT NÅGOT TROR JAG!

sen vid 16.02 gick tåget hem tror ja de va xD
lika tråkig tågresa hem.
kom hem till lilla nora vid 19.45.
:)


idag vet jag inte vad jag ska göra :o
har iaf städat hela dagen tills nu :o
hahahahah.
och jag ÄLSKAR min nya säng :')
stor o skön!






ring/smsa :D



pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback