usch för skolan..

Hej :D

första skoldagen idag efter lovet!
inte kul :(
mådde illa hela dagen och inget gick bra idag.
tex. fatta ingenting på matten, läraren kom på mig o smsa på svenskan, vikarien blev sur på mig för jag hade mobilen framme (?) fast den låg i fickan :s och alla andra lektioner va sega som fan, satt bara och kolla på klockan :(
haha fick 36/42 på engelska green test! något bra i alla fall xD
sen sluta vi vid 14.10 och då ville jag bara hem! mådde så jävla dåligt, frös, kännde mig spyfärdig, darra o massa:(
fick i alla fall träffa sötis jocke innan bussen kom :'D<3 har saknat dig!
kom hem vid 15.00 och gjorde mat direkt!
åt, satt vid datorn ett tag, duscha och nu datorn igen.
efter jag hade ätit och duscha så mådde jag lite bättre, jag behövde nog äta, hade inte gjort de på hela dagen :o inte ens frukost :/ aja nu är det bra :)
resten av kvällen blir det väl och plugga :(
har fysik prov imorgon, fan!
och så MÅSTE jag göra kompleterings uppgifterna till matten och lämna in dom imorgon. dom är nästan 2 veckor försenade :s

aja finns inte så mkt mer och skriva!
tråkigt inlägg, men men!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback