26 november

Heej!

nu vare ett tag sen jag skrev!
vet inte vad jag ska skriva nu heller.. men får vä försöka hitta på något :)

usch igår tog jag svinissprutan :o gjorde ont :(
har ont nu också! hahaha.
och så har jag haft ont i huvudet sen jag tog den också :/
fast det blir nog snart bättre. hoppas jag..

idag har det vart en av dom sämsta dagarna ever!
INGENTING har gått bra!
sur på allt och alla typ.
jocke vet hur sur jag va..
hahah.

åkte med mamma hem idag så jag kom hem lite senare än vanligt.
var barnvakt åt agnes en stund, sen plugga i ca.1,5 timme!
ska börja satsa mer på skolan nu! hihi :)
vi får se hur det går..
sen efter jag hade pluggat så blev det duschen i typ 1 timme :o
svårt o komma där ifrån xD
o snart blire o plugga lite mer o sen sova :D

ointressant inlägg men jag hade inget o göra !

o bara för det får ni en bild när jag är osminkad!
hoppas ni inte dör :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback