hiss&diss




Jullov!
hur skönt som helst ju!?
slipper gå upp tidigt.
slipper plugga.
soft ;)

Min Gucci parfym!
ååh, luktar såå gott!
fick den av joakim i julklapp :')
Gucci Envy Me<3

Shoppa!
nästan det bästa som finns ju!?
finns ju nästan alltid något man vill ha :D
sjukt kul när man har mycket pengar också!






Att Joakim är på Teneriffa!
åh gud vad jag saknar dig!
:( <3

Vinter!
usch usch usch!
hatar vinter!
man fryser ju bara av o gå utanför dörren :o
nej, sommar året runt skulle det va <3

Dom som kör bussarna i nora!
asså shit äre svårt o stanna bussen när man har tryckt?
har hänt flera gånger för mig att bussen inte stannar när jag ska av :o
och så fattar dom aldrig när man säger tex. " en halv till nora".
dom trycker ändå in så man ska betala som en vuxen!
lär er o lyssna på vad man säger :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback