30/12 2009

hejsan.

sitter hemma hos farmor nu.
vi åkte hit vid 12 tror jag, tog väl 2 timmar och åka eller nå.
åker hem imorgon i alla fall och det är bra, för här är det typ 25 grader varmt inne :(
nyår firas hemma hos kusinerna.

usch va deppig jag är.
jag är ful.
jag är fet.
jag är äcklig.
jag är inget bra.
varför finns jag ens ?

förstår inte ens hur jag kan ha kompisar och pojkvän :(
jag gör ändå  inget bra :(

förlåt för ett deppigt inlägg :(
men jag kan inte tänka bra saker om mig :(

jag längtar tills joakim kommer hem :( fast han kanske inte ens saknar mig?!
jag saknar i alla fall han.. :( <3

kram josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

är man fet så lägger man fan inte in en bild på sin mage, när man knappt har någon! du är hur jävla smal som helst! kolla på dina vänner när du är med dom, är dom lika smala som dig? jag tycker du ska sluta att säga att du är fet o ful när du själv vet att du inte är det! lägg ner skiten bara

2009-12-31 @ 01:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback